Merhaba kizlar. Yeni ve tecrubesiz anneyim. 1.5 aylik bebegim var ve mama kullaniyoruz. Mama kullanan annelere bi sorum olacak. Disaridayken mamanin suyunu nasil hazirliyosunuz. Hafta sonu bi sure disarda olmam gerekiyo. Yanima termosa sicak su alicam. Sadece termosla su sicak olacak yaninada kaynayip sogumus soguk su alayim ikisini karistirip ilitirim diye dusunuyorum. Ama tecrubeli annelerden daha pratik yontemleri varsa ogrenmek istiyorum.