Merhaba anneler hatırlayanınız vardır belki Sleepy Bio Natural serisi bebeğimin poposunda pişik yapmıştı. Bende şikayet oluşturmuştum. Bugün aradılar ve şikayetimin sonuçlandığını ve bezlerde hiç bir sorun olmadığını, neredeyde sorunun bebeğimin poposunda olduğunu ima ettiler. Bezleri ne geri alıyorlar nede aktif kullandığım Natural seri ile değişim yapıyorlar. Kutu kutu bez elimde kaldı. Bundan sonra aynı marka bezin bile farklı serisini kullanmayacağım. Tövbeler olsun. Çok acı tecrübe ettim 😔