Bahar_1 şuan 59 kiloyum canım zayıfladım 3 kilo fazlam kaldı. Doğumdan bir kaç ay sonra verdim fazlalıkları. Çok hızlı ve fazla kilo almıştım. Çoktabyemediğim halde 27 kilo aldım. sanırım ödemdi doğumdan sonra balon gibi söndüm.
doğumdan hemen sonra o anki ölçülerimle vermiştim sipraş gelene kadar verdiğim ölçü bile büyük gelmeye başlamıştı.
tekrar sipraş verdim göbek deliğimin biraz altından ölçü alarak bir beden küçük vermiştim
tekrar zayıflayıp büyük olmasın diye.