Aslında çok küçük değil şöyle ki. Kilo alımı iyi ise 15 günden sonra benim doktorum kaldırmayın uykudan diyor. Sarılık ilk 15 gün tehlikeli. Sonrasında bebek gazı yoksa huzursuz değilse uyuyor. Benim oğlum gece 2 kere kalkıyor 4 saat gibi araları 33 günlük. Bebeğinizi banyo rahatlatmış. Benim doktorum her gün yaptır diyor bebek çok huzurlu oluyor