Busenurkrhsn evet canım 20 günlükken başladı 23 günlükken artık dayanamadım gittim hastaneye çocuk acı acı ağlıyordu kucaktan inmiyordu uyumuyordu hastaneye canımı zor attım ama gazı yok bir yeri ağrımıyor tahlilleri de temiz dedi. Çünkü 20 günlükten atak haftasına girer bebekler dedi 5 gün veya 7 gün sürer dedi. Gerçekten de öyle oldu 5 gün sonra bebeğim yeni özellikler kazanmıştı ve atak günleri gitmişti. Geçici bir süreç yani merak etme. Tolere etmeye çalış sık dişini geçiyor zaten. Eğer 7 günü geçerse gazdan şüphelenebilirsşn doktora gidersin o da gaz sıkıntısı varsa gaz damlası yazar zaten 🥰 7 gün bekle geçer ama eminim ki