Kızlar 9 ay oldu sezaryan olalı ve günümden geçti tekrar hamileyim büyük ihtimal, çok şaşkınım, ama sezaryanım daha yeni olduğu için çok korkuyorum. Böyle benim gibi olanlarınız nası geçirdi sıkıntılı oluyo mu sezaryan yarası veya tekrar doğum beni bi aydınlatın lütfen.. normalde 2 sene diyo drlar ama:(((