Kızlar dünde post açmıştım. Oğlum İshal olalı 1 hafta oldu . 2 . Gündür Denflor ve zinco vitamin kullanıyoruz . Ama bugün de aynı sayı olarak düne göre az yaptı ama ishali aynı kafayı yiycem internette çok kotu şeyler yazıyor 😭😭😭 gaita testi yapıldı normal çıktı . Ateş kusma hiç bsyi yok sadece ishal hemde çok gazlı . Birazda ishahsiz . Özele mi getirsem napsam bilemedim . Burdaki doktor geçmezse 5 gün sonr gel ddi