Bizde bugün ateşle gittik acile idrar yolu enfeksiyonu çıktı 3 ay 25 günlük. Daha çok küçük diye hastaneye yatırmak istediler ama evim hemen hastanenin karşısı, bende hemşireyim yatırmadık. İğne şeklinde antibiyotik başladılar. Kullanacağız mecbur çünkü bebeğimde bir de böbrek genişlemesi var. İnşallah şifalarına kavuşurlar bir an önce. İlk kez hastalandı bebeğim çok zormuş 🙏