asocialmom AlininAnnesi12 Doğumdan itibaren aparatla kullanılır benim aparatım yoktu bir aylıktan beri poposunun altına kundak katlayıp koyarak kullanıyorum çokta iyi oluyor
AygulSina AlininAnnesi12 2 aydan itibaren kulanilabiliyor diye biliyorum ama bebegin en az 6 kilo olmasi lazim kulanabilmen icin ve 6 aya kadar yeni dogan aparati ile
Deletedmom381 AlininAnnesi12 yenidoğan aparatı varsa yeni doğandan itibaren kullanılır, yok ise 3. Aydan itibaren kullanılır yanı siz suan kullanabilirsiniz. Havalar çok güzelleşti kanguruya koyun 1-2 saat gezin. O arada uyuyor genelde ☺️
gulcan_cem_gulce AlininAnnesi12 2. Ay İtibari ile kullanmaya başladım D vitamini alıyorsa bir sorun yaşanmıyor. Oldukça rahat ediyoruz. Yenidoğan aparatıda kullanmadım ayrıca. Zaten bebekler 40 günden sonra artık yenidoğan olmuyor.
AbaSema Bendede normal kanguru vR önünde tavsan olandan rain baby markası 😊yeni cıkanlardan degil 48 günlük bebegim acaba zararlımı bu kanguru
Erim AbaSema bacakları m şeklinde kalıyorsa kanguru da sorun olmaz diğer kanguru lar kalça çıkıklığına sebep oluyormuş
gulcan_cem_gulce AlininAnnesi12 2. Ay İtibari ile kullanmaya başladım D vitamini alıyorsa bir sorun yaşanmıyor. Oldukça rahat ediyoruz. Yenidoğan aparatıda kullanmadım ayrıca. Zaten bebekler 40 günden sonra artık yenidoğan olmuyor.
Bussrraaa Kalça gelişimi için 4 aya kadar aparatla kullanmayı öneriyor doktorlar. Aparat yoksa kalçasının altına destekleyici bir şey de koyabilirsiniz.