ilknurcelik ilk başta gaz oldu tabi alıştırana kadar ishal de oldu kakası da koktu ama hiç öksürdüğünü burnunun aktığını görmedim bunlar hep mikrobiyal hastalıklar. Artık serine alıştı banyodan sonra sokağa da çıkıyor açık pencere etkilemiyor. Ben de bu şekilde büyüdüm karlı havada çıplak ayak balkona çıkarım hapşırmam bile ama eşim tam tersi büyütülmüş çorapsız atletsiz anında hastalanır 😅