Bebgimmm_123 Kac gun sonra agda yaptirabilirim suan 1 aylik olduk 1 hafta sonra falan kuafore gidicem dikise herhangi bisi olur mu acaba ?
azra123halime Bebgimmm_123 ayyy ben kaç ay oldu yapamadım elleyemiyorum bile çok korkuyorum ama bişey olmaz ne olacak hızlıca çekilmedikçe
Alparslaninannesii Bebgimmm_123 canım valla ben 4 aylıktan sonra ağda yaptırdım o dikiş yerine ağdaya git istersen oraya ağda yaptırma ben dokunmayın dedim tam çizgi kısmı kalmıştı Allah korusun mikrop falan kapar daha taze yara yani
Bebgimmm_123 Alparslaninannesii dikis yerine dokunmiycam bi parmak assagida falan baslariz da ust kismi alirken dikise bisi olurmu acaba
Bebgimmm_123 Narenur dikis yerine dokunmiycaz da bi parmak assagidan falan baslariz cekerken bisi olurmu acana emin olamadim cekme hizi zarar verir mi
Narenur Bebgimmm_123 emin ol bende senin gibi tedirgindim gittiğimde de kuaförüme ağdaya başlayana kadar söyledim ama hiç de bişey olmadı üstelik ben dikiş üstüne filan bile sürdürdüm sorun da yaşamadım.
Rmkbk Bebgimmm_123 yo olmadı sanki sezeryan yeri uyuşmuştu bende buz gibiydi elleyincede hissetmiyordum
Seda__nrr Bebgimmm_123 ay bende bunu düşünüyorum kara kara iki ay olucak nerdeyse doğum yapalı ama çok korkuyorum.Böylede dolaşmak aşırı rahatsız ediyor kuafördende utanıyorum eski gittiğim yer kapandı ne yapsam kalakaldım öyle
AsilZeynepp Bebgimmm_123 bisey olmaz canim ilk dogumumda 1 aylikken yaptirdim jkinci dogumumda 40 gunlukken hivbisey olmadi
Temmuz2021 Bebgimmm_123 1aylıkken agda ile aldım hiçbişey olmadı. O bölgede acı hissitmediğim için agd daha kolay oldu :))