ismimuamma ferittin değeri bende de yüksekti 299 du doktora gittm bakıldı herşeye temiz çıkdı olabilirmiş demir ihtiyacı fazla alındığından öyleymiş azalt dedi biraz düzene girer korkulacak bişey yok dedi bende çok korkmuştum burdada post açmışdm sağlık ocağındaki kötü şeyler demişdi diye ama şükür bişey çıkmadı