Merhabalar kızlar biraz özel bir soru soracağım ama sormazsam duramayacak gibiyim ☺️ 1 yaşında kızım var doğduktan 2 ay sonra regl olmaya başladım pek düzensizlik yok gibiydi 3-4 gün erken veya geç oluyordum şimdi de 4 gün gecikmem var . Bu şekilde Düzensizlik olması normal mi?