Kucukmucizem2704 Bir aylik olduk ve gunduzleri hic uyumuyo bebegm normal dgl bnce bebek ddgn uyumasi lazm bnm bbgm uyumuyo boyle olan varmi...?
Bisofya Kucukmucizem2704 Bizimde 40 çıkacak ama bizde de durum öyle canım. Bazen uyuyor oda en fazla 2 saat onun dışında gecelere kadar disco disco partizane 💃🏻bizde durum 😅
Nostalgiaplatz Kucukmucizem2704 zamanla düzeliyor kuzum benim de öyleydi 2.ay öğlenleri hiç uyumuyordu ama 4.aya girince düzeldi yine gündüz toplam 3saat de olsa uyuyor şükür
CanAilesi Zamanla uyuyorlar benim de öyleydi 😇 şimdi 2 buçuk aylık ve gündüzleri uyuyor . Gündüzleri uyudukça gece de rahat uyuyor . Zamanla düzelecek bence merK etmeyin