Mastit olmuşum 41 derece ateşle hastaneye gittim antibiyotik tedavisi uygulanıyor bebeğim 17 aylık emerken ısırarak emiyor gece 2728388 kere kalkıyor doktor da kesebilirsin dedi artık psikolojik olarak iyi hissetmiyorum ama vicdan da yapıyorum mastitken Sütten kessem daha kötü olur muyum acaba nasıl kesebilirim