Dilaraelisa Merhaba arkadaşlar daha önceden epey ilerlemiş bir konak fotosu paylaşımı yapmıştım çok şükür saçlarını kesip düzenli kremini kullanmaya devam ettim ve geçti şimdide cildinde kızarıklıklar çıkmaya başladı 3. Aya girdik dr atopik cildi var dedi ama yarın yine göstereceğim sizede sormak istedim daha önce başına böyle bişey gelen varmı ? https://imgyukle.com/i/kjYH4G https://imgyukle.com/i/kjYcRQ https://imgyukle.com/i/kjYjls
_-annee Dilaraelisa bizimde böylediydi mustela stelatopia şampuan ve vücut losyonuyla düzelttik canım vücut losyonunu sık sık sürmezsek tekrar kızarıyor ama eskisi kadar çok değil
elifzuleyha Dilaraelisa bizimde böyleydi kullanmadığımız krem kalmadı bi çoğalıyor bi azalıyodu doktora götürdük kremler fayda etmedi dedik tahlil yaptı kan ve idrar. kanında enfeksiyon çıktı dedi mikrop varmış
Dilaraelisa _-annee aynen bizimde öyle o şampuanı kullanıyorum bende ve losyon yazdı Dr hergun düzenli sürüyorum