Merhaba arkadaşlar bebeğim 3 gunluk 2990 doğdu 3 gunluk şuan 2950 dedi doktor mama vermiyorum sürekli emziriyorum fakat emzirme seansları yarım saatten fazlada sürdüğü oluyor ortalama saat başı emiyor uyanık olduğu süreçlerde de aranıyor gazını bile alamıyorum yanağıma yapışıyor ilk emzirirken güzel çekiyor daha sonra ağzında tutmak istiyor sadece ara ara vakumluyor sizce aç mı kalıyor ? Ne öneriyorsunuz?🤔🥺