Yaz2021 Kızlar merhaba bugün mamaya geçtik be kullanmalıyım bebeğim 4 aylık evolvia denedim çok kusturuyor ve kabızlık yaptı ne önerirsin destek lütfen
annesioglusu3 Yaz2021 hipp organik combiotic önerebilirim oğlumun yenidogan dönemi dahil olmak üzere kullandığım mama. Sindirimi kolay, içeriği vs güzel. Aslında mama konusu her bebekte değişiyor neredeyse tüm mamaları denedik en son hipp te kaldik memnunum
Mmkk Yaz2021 bnde evılviya kullanıyorum çok kusıyor ama bnm bebeğim kolik gazlı korkumdan başka mama deneyemiyorum
Demboloji Bende hipp organik combiotic kullaniyorum doktorumuz tavsiye etmisti hatta kzm tadini sevmedi degistirelim dedim benim tavsiye edebilecegkm tek mama bu dedi degistirmedik hic bi sorun yasamadik kabizlik falan