Mommqueen hulyaaa-123 bazen öyle oluyor canım benim eltimin oğlusa il yürüyünce 4-5 ay giymedi yazdı çorapla ya da çıplak ayakla yürürdü sonra giydi 🥰
Mariposa hulyaaa-123 yürümeye yeni başladıysa ayakkabı ona farklı geliyor olabilir. Evde bir kaç kere alıştırma yapın alışır zamanla. Benim kiZimda ilk denemesinde yere düşüyordu
2cocuk_1anne_ hulyaaa-123 ben kızıma bir süre ayakkabı patik giydiremedim Kendini sıktı kıp kırmızı oldu ama zamanla aşılır
Eminos hulyaaa-123 bi cok doktor ilk adim ayakkbisi gibi bisey almayin bu sadece alisveris sacmaligi diyorlar
Eminos hulyaaa-123 ilk adim ayakkabisi almiycaksiniz tamamen yurumeyi kavrayinca normal spor ayakkabi filan alicaksiniz ben oyle yaptim oglumun ayaklari zaten buyuktu baslarken 22 numarayla basladik
Zlm hulyaaa-123 garip geliyodur alışık değil sonuçta bide ilk bor giydiklerinde çok şirin oluyolar hafifi ayakkabıya alışınca bot ağır geliyo yuruyemiyolar
Bezelyeveannesi hulyaaa-123 benim oglumda yapti aynisini hatta ilk ayakkabida degil yazliktan kisliga gecince yapti bizde parksa goturup o etrafa dalmisken giydirip saldik yere alisti :)
FirdevsNeva hulyaaa-123 Benimkide ilk ayağına ayakkabıyı giydirdiğimde ayakkabıya eğilerek bağarıyordu🤣Sonra alıştı sıkıntı olmaz zamanla herşey bebeklikte bi süreç alışır 👍
Aselzeynep03 Benim kızım a ayakkabıyı giydiremiyordum basıyordu çığlığı nasıl ağlıyordu sorna zamanla alışıyor. Şimdi by by gidicez dedik mi kendisi getiriyor ayakkabıyı 16 aylik😄