Karadeniz61 Xiaomi bebek arabası Almayı düşünüyorum bebeğim bebek arabasında gezmeyi ve uyumayı seviyor. Aslında bebek arabamız var cybex mios ama xiaomi kabin boy diye ve evde kullanmaklık istiyorum, kullananlar tecrübeleribi paylaşır mı
Metekaran Karadeniz61 ben araba arastırırken mağzasına bizzat gidip incelemiştim ama almadım içime sinmedi.oldukca hafif rahat ama cocuk içinde çok rahat edemez korumasını flan begenmedim daha iyi arabalar var
2papatya Karadeniz61 kabin boy bebek arabası için şunu herkes çok öneriyor ikiz bebeklerim olmasaydı bunu alırdım https://www.hepsiburada.com/cybex-gb-pockit-all-city-libelle-kabin-boy-bebek-arabasi-p-HBCV00000XIBDV#reviews
Karadeniz61 Metekaran asıl bebek arabam var gayet konforlu memnunum bunu evde ve kısa kültür turlarında falan kullanmak için düşündüm o şekilde kullanmak için de gereksiz ve pahallı mı peki sizce şuan hepsi burada 1.350₺
Metekaran Karadeniz61 ben almayı düsündüğümde 1500 dü fiyatı.arastırdıgım gün önüme arabayı kullanan bir çift geldı cocuk içinde durmuyordu rahatsızdı.birde kuması flan incecik yazlık.ben kalıte aradıgım ıcın begenmemıstım ama siz bir bakın hosunuza giderse alınmayacak gibi degıl alınır tabıkı olmadı iade edersiniz
Karadeniz61 2papatya asıl bebek arabam da cybex 7.5₺ verdim şimdi gene bi dünya para vermek istemiyorum 🙈 yoksa çok var kullanan aynen ☺️