Kızım şu an 5 ay 19 günlük bundan 2-3 ay önce kakasinda nokta nokta kan gelmişti bir iki kere sonra doktor süt diyeti verdi neyse diyeti bir ay sonra açtım 2 aya yakındır herşeyi tüketiyorum bir sorun olmamıştı lakin bugüne kadar.. bugün ki kakasında ince çizgi hâlinde kanlar gördüm baya zor görünüyor telefon feneriyle baktım doktora yazdım tetkik yapmak lazım dedi. Ya ben anlamıyorum alerji varsa diyeti açtığım da olmaz mıydı bu kan ? Neden iki ay sonra ? 🥺