İlk defa Basima böyle birşey geliyor kızım 18 aylık idrar yollarında bakteri üremesi varmış dirençli antibiyotik verildi ateşi yok şuan genel durumu iyi evde ne yapabilirim tedavi dışında haftaya nefrolojiye göstericez korkulucak bir durummu Allah aşkınıza bişey diyin kafayı yicem