Merhaba anneler 5 aylık bebeğim var 3 hafta sonra ek gıda tadımlara başlayacağız ama şimdiden mama sandalyesine alışsın istiyorum. Acaba ikea gibi düz basit bir sandalye mi yada kiwinin bir modelini gördüm daha büyük ve komplike öyle bir şey mi önerirsiniz. Bebeğim çok sıkılgan o yüzden sandalyede durur mu bilmiyorum dursada çok hareket eder bu yüzden sağlam olmasınıda istiyorum 🤔