Merhaba anneler, tam 3 aylik bir kızım var şimdiye kadar hem meme hem mama ile ilerliyorduk ama biberona alıştığı için memeyi red etmeye başladı. Denemediğim şey kalmadı memeyi sadece uyurken verebiliyorum aksi halde çığlık çığlığa ağlıyor. Haliyle sütüm de azalmaya başladı. Emzirme danışmanı ile görüştüm biberonu bırak, mamayi da enjektör ile ver dedi ama kızım çırpındığı için enjektör damağına dudağına batacak diye veremiyorum. Eds denedim ama parmakla istemedi, memede de uykulu içiyor harici zaten yaklaşmıyor memeye. Kaşık ile de tükürüyor. Artık psikolojik olarak tükendim resmen. Sağarak vermeyi düşünüyorum bir kaç gün daha ilerleme kat edemezsem. Sadece sağım ile güzel verim alabileceğim elektrikli pompa tavsiyesi verebilir misiniz