11 günlük anneyim. 11 gündür uyku yok. Bu beklediğim bir şeydi bebeğim dünyaya adapte olmaya çalışıyor biliyorum. Bir de fazla emiyor fazlası ağzından burnundan geliyor onun dışında bir sorunumuz yok. Tüm şevkatimle sarılıyorum. Ama şuan kendimi süt makinesi gibi hissediyorum. Hayatta hiç bir amacım yokmuş gibi. Sürekli emzirmek alt değiştirmek kusmuk temizlemekle geçecek gibi. Biliyorum zamanla geçecek. Herkes 40ından sonra diyor. Gerçekten 40ından sonra geçiyor mu ? Azalıyor mu bu uykusuzluk, kusmuklar, sürekli alt değiştirmeler ? Sizlerde nasıl oldu?