Funda2735 ilk başlarda yara oluyor benimki lansinoh kremle geçti ayrıca philips göğüs kalkanı aldım emzirdikten sonra kremi sürüp kalkanı takıyordum iyileşiyordu. Bir de memeye doğru tutturmak da önemli. Ben emzirriken yastığı falan sıkıyordum başta acıyor çocuk emmeye devam edimce geçiyordu