Emirinannesiiiiiii Hemoroidim var bunun için doktora gittim ve baya bı ilaç yazdı ama emzirdigimi söylemeyi unuttum ilaçlarıda almış bulundum bu ilaçları kullanan emziren anneler varmı Anestol merhem Duphalac Daflon Procto Glyvenol
Ayess Emirinannesiiiiiii ben daflon kullandım. Emziren anneler kullanmamalı diye yazıyor zaten prospektüsünde. İlk bir hafta bebeği emziremedim ama sütüm azalmasın diye sürekli sağdım. Sonra doktor kontrolünde çocuk doktorumuza sordum. Anne sütünden tamamen mahrum kalmasın 12 saatte bir ilacı kullanmadan emzir dedi. Tabi bu döngü içerisinde günde en az 3 kez sütümü sağıp attım. Emzirmeye çalıştığımda ise bebeğim istemedi. Biberona alışmıştı. Silikon uç ile emdi bir süre daha sonra çenesi kuvvetlenince kendiliğinden bıraktık onu da şu an sorunsuz devam ediyoruz. Çocuk doktorunuza danışmadan emzirmeyin derim. Ama meme reddi de mümkün. Bu sebeple doktorunuzla iletişime geçebiliyorsanız hemen danışın derim.
Melihakrds Emirinannesiiiiiii procto glyvenol un hem kremini hem fitilini kullandım bir sorun olmaz demişti anastol u da yazmıştı onu mümkün olduğunca kullanmamaya çalış bunlar fayda etmezse öyle kullan emzirenlere vermiyoruz normalde demişti
Aysima_63 Emirinannesiiiiiii bana doktorum daflon ve fitille krem verdi eczacı emziyorsan sakın kullanma dedi doktoru aradım kullan dedi bisey yapmaz bebege ama ben cesaret edemedim kullanmadım fitille kremi kullandım onlarda bi ise yaramadı hala çekiyorum
Emirinannesiiiiiii Ayess O zaman hiç kullanmayayim tekrar doktora gidip sorayım teşekkür ederim sagolun
Ayess Emirinannesiiiiiii rica ederim. Sıcak suya oturmak biraz ağrınıza iyi gelir. Kantaron yağı ile zeytinyağını karıştırıp sürebilirsiniz. Belki biraz faydası olur. Çok geçmiş olsun.
Emirinannesiiiiiii Melihakrds Çok sağolun fitili kullanayım o zaman fitildezaten emziren anneler kullanılır yazıyor Aslında o dediğiniz haptada kullanabilir yazıyor ama yinede kullanmıyim doktorunuz öyle dediyse
Emirinannesiiiiiii Melihakrds Anestol için internette emziren anneler kullanmamali yaziyo ama kremi için sorun yok sanirim
Emirinannesiiiiiii Aysima_63 Ben en iyisi doktora tekrar sorayım 😂 bende aslında ağrı falan yokta ilerler diye gittim
Ayess Emirinannesiiiiiii Ağrınız yoksa emzirirken kullanabileceğiniz ilaçları almaya çalışın bence. Ben doğumdan hemen sonra ameliyatın köşesinden döndüm ve iyileşmek için daflonu kullanmak zorundaydım. Acısını tarif edemem üstelik ilacı kullanınca da hemen rahatlatmıyor 1 ay sonunda gün yüzüne çıkabilmiştim. Sakın ilerlemesine izin vermeyin kimsenin öyle bir acı çekmesini istemem😪
Melihakrds Emirinannesiiiiiii bana kremini de kullanma demişti doğumda oluşmuştu bende hemeroid dikişlerim de vardı çok zor durumdayım ilk gyno nun krem ve fitilini verdi geçmezse haberleşerek anastol a geç kana karışma ihtimali var demişti
Aysima_63 Emirinannesiiiiiii aynn bencede sormak en doğrusu 😊valla bende agri çok afedersiniz tuvalete gittikten sonra oturamıyorum bile ama gitmiyorum doktora
Emirinannesiiiiiii Melihakrds Ay nasıl unuturum doktora emzirdigimi söylemeyi birsuru ilacı boşuna aldım 😂
Emirinannesiiiiiii Ayess Hiç ağrımadi hamilelikte oluştu sezeryan doğum yaptım ilerlemedi ama ilerler diye gidiyim dedim emzirdigimi söylemeyi nasıl unuturum bilmiyorum 😂
Ayess Emirinannesiiiiiii sanırım benim de sezeryan olmam gerekiyormuş. Doktoruma söylemiştim ama muayene bile etmemişti bende ciddiye almamıştım. Doğumdan sonra olanlar oldu 😬😅
Busraveismailcinar Emirinannesiiiiiii anestol ve proctoyu kullanıyprum canım benimde hemoroidim var günde 2 sefer sür dedi sadece emziriyorum