Kaan25_ işte o belli olmuyor ki 🤷🏽♀️ Gluten, süt alerjisi gibi bi durum varsa ne yerseniZ içinde var bunlar. O yüzden çok dert etmeyin. Benim kızım ağzından burnundan fışkırtarak kusuyordu. Geçti şükür zamanla 4.ayını doldurmadan. İnşallah siİnki de hemen geçer