hazallllhg Arkadaşlar pegasusla uçucaz bayramda bebek arabasını alıyorlar mı bilginiz var mı yoksa kanguru almak zorunda kalıcam
Gulnuraraserol hazallllhg bizde bayramda Pegasus’la uçuyoruz öğrendiğim kadarıyla uçağa kadar bebek arabasıyla gidiliyormuş oradan teslim alıyorlarmış hostesler
Hercai88 Deletedmom115 görmüşkenn sorayım bizim bebek arabamız 2 parça halinde altı ayrı üstü ayrı katlanıyor ama yinede biraz büyük kalıyor o sorun olur mu?