Beyzaltnbs Gözyaşı kanali tıkalı olabilir . Benim oğlum doğduğu gunden beri tikaliydi doktora götürdük operasyonla açtılar sag gözünün goz yasi deligine igneyle girip actilar diger gozude tikanir diye ihtimalr birakmadan o gozunede yaptilar .2 aylikti. Ve suan 10 aylik gecti gitti . Okadar damla masajlar kullandim açılmadı