Kızlar netten elbise aldım bayıldımm aslında S bedenim nasıl oldu anlamadım küçük geldi maalesef kargoya götüremeyeceğim eşim görevde küçük yerdeyiz merkeze gitmem zor kurye ücretli mi ne kadar ya da geri gönderme işlemi nasıl ilerliyor bilen var mı ?