Sinemisssss benim kızım da içmiyor alıştırma bardağı çay kaşığı biberin hepsini denedim bir iki çekip su olduğunu anlayınca devam etmek istemiyor. Sadece aventin biberonundan mama içer Bende ona su koyuyorum bazen açken bazen tokken de olsa veriyorum mama sanıp birkaç kez çekiyor sonra yine bırakıyor. Normalde içme suyunu kaynatıp veriyordum ama fuşka su aldım bende yine çok fazla içmiyor ama eskiye oranla az da olsa değişim var. Sizde sevdiği alışık olduğu şeylerle vermeyi denerseniz belki içer