anne-11 Kızlar bebeğim 8 aylık gece gündüz çıt Sese uyanıyor yanına ninni koyuyorum uyuyunca kapatıyorum hemen birsey duysun gündüz özellikle uyanıyor herkez sen bunu sese alıştırmamışsın öyle yapmışsın vs vs nereye gidersem ev hanesinin sesinden uyuyamıyor napıcam ben düzene girer mi önerileriniz nelerdir bende öyleyimdir bu arada 29 sene oldu hala çıt Sese kalkarım
Nihal42 anne-11 valla bacım doğduğu günden beri gürültüde uyutuyorum. Tek çözüm bu gibi. Arkadaşlarımdan görmüştüm sessizlikte uyutulan çocuklar malesef çıt sesine uyanıyor. Gürültüye alıştır cnm
Metekaran anne-11 bende denedım gürültüye alısmıyor malesef.sessız de yatan cocuk sessızlık istiyor.yapacagınız birsey yok bence bende aynıyım çünkü
Mariposa anne-11 benim kızım da öyleydi , parkenin gicirtisina uyanırdı evde nefes almaya korkardık. Şimdi 2,5 yaşında gayet güzel uyuyor aşırı yuksek ses olmadığı sürece Sıkıntı olmuyor. Küçük kardeşi gece ağlıyor mesela ona uyanmıyor
Bety Benim bebeğim doğduğu ilk gündem beri çok hisli daha hastaneden çıkmadan kapı sesine irkilip uyanıyordu 18 aylık hala öyle çok alıştırmaya çalıştım alışmıyor yapı meselesi bence
Hepoyleolurzaten anne-11 16 aydan bildiriyorum olmuyor maalesef.kızlarım premature dogdular o yüzden kuvezde kaldılar doktorumuz dedi ki biz burda sessiz bir ortama alıştırdık evde öyle devam ettir inan ilk 6 ay özellikle ruh gibi yaşıyorduk evin içinde. Öyle de gitti bir yere gidemem anneme gitsem VS çıt olsa uyanıyor illa ki sessizlik istiyorlar heryeri kapatıyorum herşeyi mi yanıma hazır ediyorum VS mutfakta çok oyalanmamaya çalışıyorum ne zaman düzelir bende bilmiyorum herkes bana da diyor sende hata neden alıştırmadın sese falan diye de oldu bir kere yani hadi napalım sonrasında denedim ama maalesef gürültü de uyumadı lar ve uyudularsa bile 15 dakika sonra kalktılar