Hazelnur29 Merhaba hanımlar ben grip oldum kızımı emziyorum 2 aylık doktor grip için ilaç veremem dedi sadece parol iç dedi tavsiye edebileceğiniz birşeyler varmı sütü azaltmiycak çaylar tavsiyenize ihtiyacım var
Dondurmakutusundakisarma Hazelnur29 bebeğim 4aylikken oldum grip bol bol meyve ıhlamur su içtim 5gunde iyileştim bebegimede geçmesin diye yatarken bile maske taktım çok zordu ama şükür gecmedi
Hazelnur29 Dondurmakutusundakisarma bende maske takmaya başladım ama çok zor kızıma geçmesin diye onu opemiyorum bile