Bebeğim 3 aylık viral enfeksiyon tanısı kondu😔 4 gündür antibiyotik ve buhar veriyorum. Su zamana kadar poposunda kızarıklık bile yokken simdi yara gibi kızarmış. Sudokrem kullanıyorum ama geçmedi doktora da sormayı unuttum. Bildiğiniz bir şey veya başına gelen çözümünü bulan var mı?