Sevgili arkadaşlar bir açıklama yapmayı şuan boynumun borcu biliyorum. Uyku postunun altında yanlış uygulamalara dair açıklamalarda bulundum. Sırf bebeklerimiz güvenli bağlanabilsin huzurla uyusun bakın bazı uzmanların dedikleri doğru değil dedim.. okumadan boş laf etmekle itham edildim.
Dedim ki ben de işin içinden geliyorum, gayette okuyorum, mesleğim de bu çocuklarla da çalıştım. Mesleki şow yapmakla itham edildim.
Kendimi savundum aaa senin mesleğine hiç yakışıyor mu diye aklıma mantığıma aykırı söylemlere maruz kaldım.
Niyetim ne mesleki şow yapmak ne de o binlerce takipçisi olan ama uzmanlık titrini nereden aldığını bilmediğimiz ve psikolojik temelleri asla olmayan önerilerin karşısında durmak hepimizin çocukları için bir şeyler yapabilmekti. Bu beni yıldırmaz devam edeceğim.
Bebeğini o binlerce takipçisi olan ama içi boş postlara emanet eden anneler; biliyorum çaresizsiniz ve vakit yok araştırmaya imkan yok bazen sabır yok. Ama bu günler geçecek bir daha düşünün.
Hepiniz sağlıcakla kalın. Bol okumalı günler. Eski adım juniormom dı bilen bilir tanıyana da tanımayana da selam olsun. Adım artık bu, kolayca bulabilirsiniz her platformdan özelde de seviyeli tartışmalara açığım. Sağlıcakla🌷