Kızlar bi üniversite hastanesinde 4b li hemşireyim. Ve atama olacak yakında ücretsiz izindeyim diye tercih verip gidebilirim ama eşim gelemez benim de tayin istemem için 1 yıl çalışmam lazım ankara gelmezse üniversiteye başlamam lazım ankara dışı yazarsam gelir saglık bakanlığına geçmek istiyorum asm ye gecebilirim düzenimi bozup gitmeli mi yoksa üniversite de yogun çalısmalı mı eşim ankara dışı verme diyor 71 aldım kpss den hemşire arkadaşlar akıl verin