CaglaninCinari
Merhaba anneler bebegim kırkına kadar kolikti ama kırkiyla birlikte atmisti kabızlıkta yasamadik bu zamana kadar ama 1 haftadir surekli ıkınıyor gazinı da cikiariyo ama kakasini yapamiyo dogru duzgun zeytinyagi verdim poposunu uyardim hala ayni dis cikariyo acaba ondan mi kabız oluyor bilemedim lutfen tecrubelerinizi paylasın 🤲😓