Yazannesi1 Ne beceriler kazanıyor acaba çok da merakla bekliyorum aslında 😃 ben çocuğuma sabrediyorum da eşime nasıl sabredicem bu durumda onu merak ediyorum. Akşam çocuk çığlık çığlığa ağlıyor,bizim ki oturmuş kestane tatlı yedi,üstünr çayını içti ben yatıyorum çok yoruldum dedi yattı 😅 acaba 2 hafta annesine mi yollasam