Kızlar geçen gün bi arkadaşa gittim çocuğu hastaydı ve 7 buçuk aylık kızıma da geçti hastalık burun akıntısı ve öksürüğü var 2 gündür birazdan hastaneye götürücem doktora acaba hastane ortamına hiç mi sokmasam ne yapacağımı bilmiyorum siz neler yaptınız iyileştirmek için