Bebeğim 11 aylıktan beri yürüyor. Evde ayağına bir şey giydirmiyorum ama dışarıda daha önce ebebeğin kendi markası olan ayakkabıyı giydirmiştim. Şimdi ayak numarası büyüdü ve yeni ayakkabı alacağız. Bebeğinizin kullandığı memnun kaldığınız ayakkabı markası nedir acaba?