Merhaba arkadaşlar :)
Oğlum 1 yıl 7 aylık , 9-12 aylıkken bir mont almıştım h&m den fakat o zaman küçük çok tabi giyemedi , şimdi giydirincede sadece kolları sıkılıyor kullanamadık daraldı giymek istemedi .
Bende mont almak istiyorum fakat tulum montlar veya astronot diyorlar o tarz mı kullanmak daha iyi yoksa normal montmu kullanmak iyidir bu dönemde .
Siz nasıl tercih ettiniz memnun olduklarınız neler bu konuda biraz anlatırmısınız bende bi yol bulayım🥰😽