Gkyz12_ Bebeğim.anne sütü ve gün de 2 kez 60mm mama veriyorum bazen 3 de olabiliyor kabızlık sorunumuz var hipp ve bebelac kullandım ama değişiklik olmadı öneriniz var mı
kiliclar [bilinmeyen] bebelac gold olabilir aslında hazmı kolay o yüzden gaz ve kabızlık yapmıyor deneyin
mutludilek peki kaçg ünde bir yapıyor kakasını sertmi yapıyor birde. aptamilin conformil kabız maması var sanırım piyasadada tek o. ondan deneyebilirisniz iyi gelir bence
Gkyz12_ mutludilek iki hafta öncesine kadar kendi 2-3 güne yapıyodu şimdi 3 gün fitil vermek zorunda kalıyorum katı değil