Ya kızlar hep hayalim bebeğimin çok kilolu olması oğlum kiloluydu ama böyle ben daha kilolu olmasını istiyordum şimdikızım var üç buçuk aylık en son altı buçuktu biliyorum çok iyi kilosu ama ben bır tık daha kilolu olmasını istiyorum. Mama asla vermiyorum boşuna linçlemeyin anne sütüyle obezite de olunmuyor. O yüzden sadece anne sütüyle nasıl o kiloya getirebilirim. Gece hiç emmiyor uyuyor doğduğundan beri. Gündüzleri de sık sık emmiyor baya açıyor arayı teklif ediyorum ama istemiyor. Sütüm de çok fazla bazen sağıyorum hatta.. yani anne sütüyle besleyip kilolu olan anneler sisin nasıl beslenme düzeniniz var. Sık sık mı emziriyorsunuz gece mutlaka emzirmelimiyim uyandırıp. Sorduğum soruya cevabı olan yazsın ama linçlicek insanları çekecek durumda değilim o insanlar hemen kaybolsun burdan lütfen 😂