Egemen26 Bir hafta oldu boğazda balgamı vardı 15 aylık doktor agumentin şurup yazdı dün bitti bugün hala biraz öksürüğü var ara sıra öhö yapıyo geçermi sizce bide bugün ateşi var onuda anlamadım lütfen yardımcı olurmusunuz
Egemen26 Egemen26 anneler halimi anlarsınız hastalık durumlarımda çok stresli oluyorum yakındaysa kimsem yok bide
Egemen26 Laden teşekkür ederim 37.6 ama değişiyor bi düşüyo ateşi bidaha çıkıyo ama çok çıkmıyo elleri çok sıcak oluyor 😞
Egemen26 GoGirl bende anlamadım bugün ateşi var anlayamadım ki hiç dün bitene susamlı gevrek yemişti o bişey yapmış olabilirmi başka bişey gelmiyo aklıma
Egemen26 GoGirl vallahi başlasa anlamadım kı ilacı kullandığım günlerde ateşi olmamıştı birden bire bugün oldu
93ipek35 Egemen26 bende ilaca daha yeni başladım benımkıde aynı ateş 37.5dan asa düşmüyor doktor ıhlamur ver dedeı elma kabuğu çok fayda etti dene ıstersen
93ipek35 Egemen26 elma kabuklarını kaynatıyosun canım içine bal koyuyorum ben birazda ıhlamur baya fayda etti
pembemor Egemen26 burnu akıyor mu? rsv salgını var şuan bebeklerde. geçmezse doktora görünün mutlaka. bir de ayaklarının altına sarımsaklı zeytinyağı sürün çorap giydirin. faydasını göreceksiniz.