Se26es h&m den kaşe gömlek tarzı şu yeni cıkan ceketlerden aldım kışın çok kalın montlar giymiyorum sevmıyorum 2 tane pantolon aldım biri jean 2 tanede tunik aldım bunlarda marka belirtmedim yurtdışındayız tr de var mı o markalar emin değilim bot bakıyorum ama gönlüme görede bişey begenemedm yine aynı cok agır hantal seylerden hoşlanmıyorum hafif güzel giyimi kolay olan önerilernz varsa acıgım 😂