Se26es Anneleeer biraz da kendimize bakmamiz lazim artik bebeklerin alisverisi bitti saniyorum 😂 Neler aldiniz nerelerden aldiniz . Bot mont jeans sweat vs almam gerek ustelik yeni tarz da yaratmak istiyorum onerilerinize acigim 😂 link veya foto da olur 😬
Anneyim3 Se26es kendimi baştan aşagı yenilemek istiyorum bende uzun zaman sonra inşallah ama hala oğluma almaktan vazgecemiyorum 🥰🤦♀️
MyEternalLoveNoyann Se26es hafta sonu çıkacağım valla bende doğumdan sonra daha yeni cikiyorum hiçbir kıyafetim olmuyor bakalım neler var piyasada hamilelikten bu yana alışveriş yapmadım hiç
Si_se_ta_be Se26es Bot aldım Trendyol dan henüz gelmedi inşallah kalitelidir. Montum bir kaç tane var o yüzden almadım bir iki tane kışlık tunik aldım. Başka birşey almayı düşünmüyorum.
Se26es MyEternalLoveNoyann bende oyle neredeyse 2 senedir alamiyorum cikip yine ogluma alip gelmezsem kendime alacagim 😂
Denizzz88 Se26es bu kış bende artık kendime bişeyler almayı düşünüyorum 😀 oğluma sürekli alıyorum zaten o hic bitmiyor kendime de zaraya falan baktım ne kadar artmış fiyatlar ama güzel şeyler vardı
gocebebirbayan Se26es lcw ya bir girdim 1058 tl lık ne aldım bilmiyorum , çıkarken kasaya bu kadar ödediğimi biliyorum sonrası bende yok. Sanırım o şok anıyla beynime kan gitmedi 😅😅
MyEternalLoveNoyann Se26es hahaha aynen ya bende bebeğime bişey görünce aman ben sonra alırım deyip ona alıyorum hep🤣 ama bu sefer kendime alırım çünkü hicbiseyin yok dışarı giymelik yani
serebro Se26es yok vallahi o çeşit çeşit giyindikce ben daha mutlu oluyorum ama artık bir dur dedim dün kendime birkac parça birsey aldım 😁
gocebebirbayan Se26es bende 5-6 senedir kendime birşey almıyordum. Eşim birşey de demedi o yüzden, yıllardır birşey almıyorsun dedi. Annem kızdı biraz. Ama 5 bluz 2 alt bir kot kızıma bir iki parça birşey aldım. Hepsi bu yani
Se26es gocebebirbayan benimde oyle annem gaza getirmese bebise alacagim hala da annem de kiziyor kendine birsey yok diye . Bakalim hiz kac tllik olacagiz o zaman 🤦🏻♀️