Merhaba 2 gün önce zorunlu sezeyan oldum ( bebeğimin suyu bitmişti ve doktor daha fazla bekletemedi ) doğumdan sonra bebeğim çok güzel bir emme refleksi ile doğdu (🧿) ama bu şekilde aşırı güçlü emmesi memelerimi mahvetti. Sürekli en kaliteli meme ucu kremlerini kullanıyorum doğal şeylerde deniyorum yine de emzirirken hüngür hüngür ağlıyorum sezeyan ağrısı bunun yanında sıfırmış. Bu acı ne kadar sürer? Acıyıp yara olsa da emzirmeye devam etmeli miyim ? Sizin kaç gün yada hafta sürmüştü?