merve5561 sağlık ocağında 1 ay aşısı da öğrendim durumu anlattım sonuç geldi mi diye sorunca sistemden bakalım dediler bakıp iyi olduğunu bir sorunun olmadığını söylediler temiz gelirse eğer size kimse birşey demiyor insan çok merak ediyor bence sağlık ocağına sorun sistemden baka biliyorlar umarım sizinki de iyi gelir 🙏