_YanakReisinAnnesii merve5561 5. Gün topuk kanı kötü gelince 25 günlükken falan aramışlardı 3. Topuk kanını da verdik 10 gün sonra falan sonucunun iyi olduğunu öğrendim
balyanakannesi2 merve5561 ıyi çıktı şükür sonucu canım. Biotinidaz eksikliği dendi ama son topuk kanında çıkmadı bişey
Mucizebebek03 merve5561 biz de 12 günlüğüz bize 3 haftada belli olur dedi bi sıkıntı çıkarsa onlar arıyorlar
Mucizebebek03 merve5561 korkma aramasalar sıkıntı yok ben dua ediyorum inşALLAH aramazlar diye🤲🏻☺kızımda aramışlardı çok ürkmüştüm
Bingol6464 merve5561 canım benim allah korusun kötü bisey çıkarsa hemen arıyorlar kötü bisey yoksa aramıyorlar sonuç 1 hafta çıkıyor o yüzden sıkma canını
merve5561 Bingol6464 benim ilk kızımda aramadılar ama onda bazı belirtiler görüp korkmuştum kistik fibrozisten şimdi oğlum doğdu arayacaklar mı diye yüreğim ağzımda
merve5561 Mucizebebek03 benim kızımda aramadılar canım ama ben kendim kistik fibrozisten şüphelenmiştim test yaptırmadım ama şimdi oğlum doğdu arayacaklar diye korkuyorum
Elifsmotherr merve5561 Gözün Aydın cnm keşke kızına ter testi yaptırsaydin. Kızın için hep şüpheye düştün inşallah oğlunda da aynı sıkıntıları yaşamazsın